TELEFONNÍ ÚSTŘEDNY

Pobočkové telefonní ústředny (PBX) se používají pro realizaci lokálních hovorů uvnitř firmy nebo organizace a pro distibuci vnějších hovorů jednotlivým účastníkům. Rozdělují se zejména na analogové a digitální, podle použité spojovací technologie.

 

Moderní digitální pobočkové ústředny dnes již prakticky nahradily starší analogové systémy, které se používají už jen u nejmenších ústředen pro svou nižší cenu, a to tam, kde uživatelé nevyžadují využití modernějších funkcí. Analogové pobočkové ústředny lze připojit na běžné telefonní linky (HTS, dříve se používal výryz "státní linka"), digitální ústředny mimo to také na BRI či PRI přípojky ISDN apod.

 

Naším cílem je poskytovat kompletní koncová řešení odpovídající potřebám organizací i jednotlivců v nejrůznějších sektorech trhu. Naše firma se specializuje na řešení PBX pro malé a střední průmyslové areály. V této oblasti nabízíme služby od návrhu řešení, přes instalaci telefonní ústředny dle potřeb zákazníka, až po její vzdálenou správu.

VYHLEDÁVÁNÍ



MŮJ ÚČET


WEBMAIL


NOVINKY

Archiv novinek

06.01.2017 Změna ceny volání na informační linky 1180, 1181, 1188

Vážení zákazníci, od 1.2.2017 dochází ke změně ceny...


více >

07.12.2016 OTEVÍRACÍ DOBA O VÁNOČNÍCH SVÁTCÍCH

24.12.2016 ZAVŘENO 25.12.2016 ZAVŘENO 26.12.2016 ZAVŘENO ...


více >

28.06.2016 Dárek ke smlouvě uzavřené do 1.7.2016

V případě uzavření nové smlouvy na naše služby do pátku...


více >