FAQ - často kladené dotazy

Jak si mohu objednat internet?

Kontaktujte naše obchodní oddělení na tel. 577 66 55 44 nebo využijte našeho kontaktního formuláře na http://www.tcservis.cz/kontakty. Můžete se dostavit i osobně na sídlo naší společnosti, kde Vám rádi pomůžeme s výběrem vhodného internetového připojení. Otevřeno ve všední dny do 7:00 do 17:00 hodin.

Jak dlouho trvá instalace připojení k internetu?

Instalace v bytovém nebo rodinném domě trvá přibližně 1,5 hodiny.

Jak mohu prověřit možnost připojení mého rodinného domu?

Na obchodním oddělení Vám sdělíme přístupové body, ke kterým bychom Vás mohli připojit. Pokud máte z Vaší střechy nebo balkonu přímou viditelnost na náš bod, připojíme Vás k naší internetové síti. Ve výhledu nesmí být žádná budova, strom nebo jiná překážka. Jestliže k Vám přijedeme na instalaci internetu a nebude možnost připojit Váš dům, nebudete hradit náklady spojené s výjezdem našich techniků.

Jaké zařízení, materiál, dodáváte ke standardnímu připojení internetu?

V bytovém domě Vás připojíme pouze pomocí optického nebo UTP kabelu přímo k Vašemu počítači. V případě optického kabelu dodáváme do pronájmu optický převodník za 1,- Kč měsíčně.

Rodinný dům připojíme pomocí antény umístěné na střeše nebo balkoně domu tam, kde je nejlepší viditelnost na náš přístupový bod. Anténa je napájena elektřinou a kabel z antény je veden do Vašeho počítače. Anténa je majetkem naší společnosti a Vám ji dáváme do pronájmu za 1,- Kč měsíčně. V případě poruchy zařízení provádíme servis nebo případnou výměnu antény zdarma.

Wifirouter není standardním zařízením dodávaným k instalaci.

Mohu Smlouvu o poskytování telekomunikačních služeb ukončit dříve, než skončí doba určitá?

Smlouvu nelze ukončit dříve, než skončí doba určitá uvedená ve smlouvě. Pokud i přesto podáte výpověď, budeme Vám fakturovat služby až do konce doby určité dle smlouvy. Podmínky k ukončení smlouvy naleznete ve Všeobecných podmínkách naší společnosti (ke stáhnutí zde). 

V případě stěhování Vám můžeme internetové připojení převést na novou adresu (dle aktuálních podmínek) nebo lze smlouvu přepsat na následujícího nájemce bytu. 

Jakým způsobem můžu platit? Jaká je splatnost faktury?

Faktury můžete zaplatit více způsoby následovně:

- složenkou, jednorázovým příkazem – do variabilního symbolu uvedete číslo faktury, smlouvy nebo datum narození

- trvalým příkazem – u variabilního symbolu musí být uvedeno pouze číslo smlouvy

- SIPEM – sdělíte nám spojovací číslo ze SIPA a platby si sami navedeme

- osobně – na pokladně naší společnosti. Otevřeno ve všední dny 7:00-17:00 hodin.

Splatnost faktury je 14 dní.

Měsíční poplatek za službu internetu je stejný po celou dobu trvání smlouvy?

Ano. Uvedená částka bez DPH za připojení k internetu je po dobu trvání smlouvy stejná – neměnná. V případě aktualizace služeb Vám zvýšíme rychlost internetu, ale cenu měnit nebudeme.

Jakým způsobem zasíláte faktury?

Faktury zasíláme elektronicky na emailovou adresu uvedenou ve smlouvě. Pokud svoji emailovou adresu změníte, kontaktujte prosím naše obchodní oddělení nebo účtárnu, abychom Vám faktury zasílali na aktuální email.

Kde si můžu přečíst Vaše Všeobecné podmínky?

Všeobecné podmínky pro poskytování telekomunikačních služeb naší společnosti naleznete v dokumentech ke stažení do Vašeho počítače zde.  

Poskytujete internetové připojení bez omezení stažených nebo odeslaných dat?

Kromě služeb HomeLine MINI a FiberMini kde uplatňujeme FUP s datovým limitem 2 GB, poskytujeme všechny ostatní služby BEZ OMEZENÍ stažených nebo odeslaných dat.

Jak zjistím objem stažených a odeslaných dat?

Po přihlášení do sekce „MŮJ ÚČET“ na hlavní straně našich internetových stránek naleznete „Statistiku připojení k internetu“. Vyznačený graf Vám znázorní využitelnost internetu v rámci hodiny až celého roku. Je zde znázorněna i hodnota odeslaných a stažených dat.

Jak si zprovoznit bezdrátovou síť WIFI v bytě?

Zavolejte, napište nebo osobně přijďte na naše obchodní oddělení a rádi Vám poskytneme WIFI zařízení pro notebooky, mobily a další zařízení podporující WIFI. Wifirouter, který prodáváme, nastavíme a zabezpečíme Vámi zvoleným heslem.

Jak mohu využít službu TELEVIZE IPTV na svém počítači?

Televize IPTV je doplňkovou službou k internetovému připojení a je ZDARMA. IPTV si můžete zprovoznit dle návodu zde. Televizi IPTV lze sledovat v místě zřízení internetu  ihned, jakmile se přihlásíte prostřednictvím sekce „MŮJ ÚČET“ a zvolíte odkaz „TELEVIZE“. 

Je nutná registrace k televizní službě IPTV?

Ano, nutná je pouze první registrace. Další přístupy ke sledování televize jsou již bez registrace a televizi lze ihned spustit.

Nejde mi spustit služba TELEVIZE IPTV.

Aby Vám fungovala televize IPTV musíte mít zvolený nový internetový tarif, dle aktuální nabídky služeb a zároveň musíte mít aktivovanou službu IPTV. Tyto informace, ohledně Vašeho internetového připojení, Vám rádi sdělíme na obchodním oddělení nebo přímo na HOTLINE lince. 

Jakmile budete mít aktivní službu IPTV, stačí se přihlásit do sekce „MŮJ ÚČET“ a provést první registraci do „TELEVIZE“.

Co znamená služba TIMESHIFT? Jaké má výhody?

TIMESHIFT je služba pro nahrávání oblíbených pořadů v celkovém souhrnu až 40 hodin a zároveň je službou pro sledování pořadů až 30 hodin zpětně. Již nepřijdete o žádný oblíbený pořad a to ani tehdy, když nestihnete jeho začátek. Více o této službě zjistíte zde.

Jak se přihlásím do sekce „MŮJ ÚČET“ na internetových stránkách www.tcservis.cz?

Přihlašovací jméno a heslo je generováno při založení Vašeho internetového připojení. Tyto údaje jste obdrželi při instalaci, kdy Vám je technici vypsali do dokumentu „Nastavení internetového připojení“ a nechali Vám je společně se Smlouvou a Všeobecnými podmínkami. Údaje k přihlášení Vám můžeme také zaslat emailem, pokud kontaktujete naši HOTLINE linku na emailové adrese hotline@tcservis.cz nebo zavoláte na 840 111 221.

Jak se přihlásím ke svému emailovému účtu vedeném u tcservis.cz?

Emailovou schránku dostáváte k internetovém připojení zdarma a můžete ji aktivně využívat. Údaje k Vaší emailové schránce jsou uvedeny na dokumentu „Nastavení internetového připojení“, který jste obdrželi při instalaci internetu společně s ostatními dokumenty. V případě, že jste tyto údaje nenašli, kontaktujte naši HOTLINE linku 840 111 221 nebo emailem na adrese hotline@tcservis.cz. 

Co znamená FUP?

FUP je označení pro limit přenesených dat. Po jeho dosažení ale nejste od internetu zcela odpojení, jen se sníží rychlost Vašeho připojení na minimální (256 kbit).

Jak si změřím rychlost připojení k internetu?

Rychlost svého připojení můžete ověřit pomocí testu rychlosti.  Rychlost internetu změříte na našich stránkách v sekci „MŮJ ÚČET“. Po přihlášení se zobrazí odkaz „Měření rychlosti připojení“, který spustí měření rychlosti Vašeho internetového připojení.

Aby bylo měření co nejpřesnější, je zapotřebí ukončit veškerá probíhající stahování. Také je důležité měření provádět s počítačem, který je připojen pomocí UTP kabelu. Připojení přes WIFI je ovlivněno okolními vlivy a není z naší strany možné rychlost připojení garantovat.

Co znamená agregace?

Agregace je sdílení rychlosti (kapacity přenosové linky) více zákazníky. V praxi to znamená, že se přenosová rychlost může měnit podle aktuálně vytíženého přenosového kanálu.

Nefunguje mi internet - co mám nejdřív prověřit? 

Pokud se jedná o kabelové připojení: 

zkontrolujte připojení přívodního kabelu, případně ikonky na počítači - nehlásí-li „síťový kabel odpojen“. A dále zkontrolujte nastavenou IP adresu na síťovém rozhraní.

Pokud se jedná o připojení přes wifirouter:

Odpojte zařízení od přívodu elektrické energie, 5 minut počkejte, znovu připojte do elektrické sítě a vyzkoušejte zda funguje internet. Pokud toto nepomůže, je potřeba vyzkoušet připojení napřímo, tzn. přívodní kabel připojte do počítače a nastavte si IP adresu, která je uvedena v dokumentu „Nastavení internetového připojení“.

Pokud jste provedli kontrolu a internet se Vám nedaří stále zprovoznit, kontaktujte HOTLINE linku 840 111 221.

V případě nefunkčního internetu je servisní zásah Vaším technikem zdarma?

Pokud se jedná o závadu na našich zařízeních či přívodech k předávacímu místu, je výjezd technika zdarma. Pokud se jedná o závadu v počítači či routeru zákazníka, je oprava zpoplatněna. Pokud je vinou zákazníka poškozen přívodní kabel či koncovka, je i tento zásah zpoplatněn.

Máme nový počítač (přeinstalovali jsme počítač). Jak ho mám připojit k internetové síti?

Pokud po připojení kabelu není internet aktivní (v případech kdy se jedna o novější instalaci bezdrátového internetu s tarify HOME LINE 14 nebo 20), tak jsou v sekci „Dokumenty ke stažení“ (zde)  návody pro různé operační systémy na nastavení IP adresy do počítače. IP adresu najdete přiloženou v dokumentu „Nastavení internetového připojení", případně Vám ji ochotně sdělí na HOTLINE lince 840 111 221.

Ovlivňuje rychlost internetu bezdrátové WIFI připojení?

Ano. Na připojení může mít vliv několik faktorů. Zásadní je vzdálenost od wifirouteru případně složení stěn, přes které musí WIFI signál procházet. Dále je to i zarušenost okolními bezdrátovými routery a v neposlední řadě citlivost zařízení, které se na WIFI připojují. Proto není možné obecně definovat kvalitu/rychlost připojení k bezdrátovým routerům.

Co znamená veřejná IP adresa? Je součástí internetového připojení?

Standardní součástí našeho připojení je pevná adresa z rozsahu naší sítě. Tato adresa není globálně z internetu dostupná. Oproti tomu veřejná IP adresa je přiřazená přímo zákazníkovi, a je z celého internetu dostupná.

Veřejná IP adresa není součástí internetového připojení, je zvlášť zpoplatněna měsíčním paušálem. Pro více informací volejte naše obchodní oddělení 577 66 55 44.

Proč mi kolísá rychlost internetu?

Kolísání rychlosti může být způsobeno:

1. Na počítači máte spuštěné stahování, či máte v domácí síti další zařízení, které mu konektivitu můžou ukrajovat.

2. Máte zařízení připojené přes WIFI, které může z výše uvedených důvodů kolísat.

3. Vadný domácí router. Pokud nepomohlo restartování domácího routeru (vypnutí/zapnutí z elektrické sítě), je potřeba si připojit přívodní kabel přímo do PC a otestovat rychlost. 

4. Chyba u poskytovatele připojení. Pokud již zákazník vyzkoušel předchozí body, nebo pro něj neplatí, je zapotřebí kontaktovat HOTLINE, a to přes emailovou adresu: hotline@tcservis.cz nebo na telefonu 840 111 221 s popisem závady a údaji ze smlouvy, aby došlo ze strany poskytovatele k prověření přípojky a vyhodnoceni závady.

V jaké míře využívá služba televize IPTV mé internetové připojení? Mohu při spuštěné službě IPTV plnohodnotně využívat internetové připojení?

IPTV využívá pro svůj běh datový tok v průměru 2 Mbit. Špičkově se může dostávat k hranici okolo 4 Mbit. Takže by neměl být problém při spuštěné IPTV dál využívat plnohodnotně internetové připojení.



zpět »

VYHLEDÁVÁNÍ



MŮJ ÚČET


WEBMAIL


NOVINKY

Archiv novinek

27.09.2017 V pátek 29.9.2017 bude provozovna uzavřena

Vážení zákazníci, chtěli bychom vás upozornit, že...


více >

24.08.2017 Barum Czech Rally Zlín 2017

Pokud se nemůžete zúčastnit Barum Czech Rally Zlín 2017 osobně,...


více >

06.01.2017 Změna ceny volání na informační linky 1180, 1181, 1188

Vážení zákazníci, od 1.2.2017 dochází ke změně ceny...


více >
order-button.png